Η Ένωση Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών οργανώνει Εργαστήριο για νέους ερευνητές της Διδακτικής των Μαθηματικών στο πλαίσιο του 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου στην Αλεξανδρούπολη.

Το Εργαστήριο συνιστά δραστηριότητα της Ένωσης που εντάσσεται για πρώτη φορά στο πρόγραμμα εργασιών Συνεδρίου της και φιλοδοξεί να καταστεί θεσμός των Συνεδρίων της με ιδιαίτερη σημασία, καθώς εντάσσεται στην ευρύτερη δράση της Ένωσης για την ανάπτυξη της αντίστοιχης ελληνικής ερευνητικής κοινότητας.

Το Εργαστήριο απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές/ριες που ενδιαφέρονται για μεταπτυχιακές σπουδές σχετικές με την Μαθηματική Εκπαίδευση, σε μεταπτυχιακούς φοιτητές/ριες που παρακολουθούν Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών με σχετικό αντικείμενο, υποψήφιους/ες διδάκτορες στο πεδίο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς ή άλλους ενδιαφερόμενους που επιδιώκουν ή αναπτύσσουν ερευνητική δράση σε θέματα μάθησης και διδασκαλίας των Μαθηματικών σε τυπικά ή άτυπα περιβάλλοντα μάθησης ή/και διδασκαλίας των Μαθηματικών.

Ακολουθεί το πρόγραμμα του Εργαστηρίου των Νέων Ερευνητών, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 10ου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ στην Αλεξανδρούπολη με θέμα: Θεωρητικές οπτικές και ποιοτική ανάλυση ερευνητικών δεδομένων

Α΄ ΜΕΡΟΣ                          ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

10:00-11:00    H Διδακτική των Μαθηματικών συνομιλεί με την Ψυχολογία: Θεωρητικές προσεγγίσεις στην μάθηση των μαθηματικών και (κάποια) μεθοδολογικά εργαλεία

Ξένια Βαμβακούση, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Μαρία Καλδρυμίδου, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

11:00-12:00    Προσδιορίζοντας μαθηματικές πρακτικές για μια διδασκαλία ενημερωμένη από την έρευνα στην Διδακτική των Μαθηματικών

Αγγελική Μάλη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Γεωργία Πετροπούλου, Ερευνήτρια, Τμήμα Μαθηματικών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

12:00-13:00    Relating to Mathematics and Revisiting Identity Research: From beliefs to diverse paths of theorising and experiencing identity

Anna Chronaki, Professor, Pedagogical Department of Preschool Education, University of Thessaly

David Kollosche, Professor, Institute for Didactics of Mathematics, University of Klagenfurt

13:00-14:00                       ΓΕΥΜΑ

Β΄ ΜΕΡΟΣ                          ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

14:00-16:00    Εργαστήρια με έμφαση σε δραστηριότητες των συμμετεχόντων/ουσών που σχετίζονται με την θεματική που έχουν επιλέξει.

Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για το περιεχόμενο των τριών θεματικών ενοτήτων του Εργαστηρίου.


1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

Ξένια Βαμβακούση & Μαρία Καλδρυμίδου

H Διδακτική των Μαθηματικών συνομιλεί με την Ψυχολογία: Θεωρητικές προσεγγίσεις στην μάθηση των μαθηματικών και (κάποια) μεθοδολογικά εργαλεία


2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

Προσδιορίζοντας μαθηματικές πρακτικές για μια διδασκαλία ενημερωμένη από την έρευνα στην Διδακτική των Μαθηματικών

Αγγελική Μάλη & Γεωργία Πετροπούλου

Εργασία προετοιμασίας για το εργαστήριο
Δεδομένα από διδασκαλία απειροστικού λογισμού 1ου Έτους
show less

3η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

Mapping our Relation to Mathematics and Revisiting Identity Research: From
beliefs, to diverse paths of theorising identity

Anna Chronaki & David Kollosche



Το κόστος συμμετοχής στο Εργαστήριο Νέων Ερευνητών συμπεριλαμβάνεται στο ποσό της εγγραφής στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ και στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί σχετική βεβαίωση παρακολούθησης. 

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τις 10 Μαΐου 2024, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα:

Φόρμα Αίτησης Συμμετοχής στο Εργαστήριο